Παρασκευή, 21 Ιουλίου 2017 9:46:40μ.μ.
A+ A A-
Επικαιρότητα

Επικαιρότητα (13)

To παιδί με το ποδήλατο - Κριτική από την Αθανασοπούλου Μαρία

Απο τη θεατρολόγο, Αθανασοπούλου Μαρία

 Το παιδί με το ποδήλατο θα έλεγε κανείς πως είναι μία παράσταση γροθιά στο στομάχι. Ένας κόσμος παρακμιακός και σκοτεινός, με ανθρώπους ψυχικά εξαθλιωμένους από τις καταστάσεις που έχουν βιώσει και ακόμα βιώνουν. Τρία άτομα που εμπλέκονται ερωτικά, συναισθηματικά, σεξουαλικά, και με πολλούς ακόμα τρόπους οι οποίοι εμφανίζονται στην παράσταση σταδιακά και αποκαλύπτουν εξελικτικά την πιο βαθιά σύνδεση όλων των προσώπων. Μία πόρνη, μία νεαρή, εκκολαπτόμενη πόρνη προστατευόμενη της πρώτης και ένας άνδρας που έχει το προνόμιο να συζεί με τις δύο αυτές γυναίκες, με ο,τι αυτό συνεπάγεται. Ένα ιψενικό τρίγωνο που βυθίζεται στην εξάρτηση και την λογική παράνοια, δέσμιοι σε μία φυλακή που έφτιαξαν για να επιβιώσουν και που η ίδια τους αναγκάζει πια να βγουν στο φως. Μία ασθένεια κληρονομική που μεταβιβάζεται από τον πατέρα στο γιό και ουσιαστικά αποτελεί την αφετηρία για την αρρωστημένη κατάσταση που βιώνουν οι ήρωες. Ο κληρονομικός ντετερμινισμός είναι που εμποδίζει όλα τους τα όνειρα και καταλήγουν νικημένοι. Η μόνη που δείχνει να ξεφεύγει είναι η μικρή πόρνη η οποία μαθαίνοντας την αλήθεια που οι δύο άλλοι κρατούσαν για χρόνια ως επτασφράγιστο μυστικό, αποφασίζει να τους εγκαταλείψει και να σπάσει το ιψενικό τρίγωνο το οποίο σχηματίζεται και σκηνικά στη τελευταία σκηνή.


 Σκηνοθετικά η παράσταση κατάφερε να περάσει όλα όσα το έργο ήθελε να πει. Το σκηνικό εξέπεμπε την αισθητική των ηρώων και αποκάλυπτε τη ταυτότητα τους συνεχώς με όλα τα σκηνικά αντικείμενα που παρουσιάζονταν στον θεατή. Αντικείμενα που εν τέλει χρησίμευαν και για να αλλάξουν την ήδη υπάρχουσα ταυτότητα τους μέσα από το παιχνίδι με τις ιστορίες (λίμα, καλσόν). Λειτουργικό σκηνικό, απλό και αντιπροσωπευτικό. Ένας κόκκινος καναπές, μία εμπριμέ συρταριέρα, ένα τραπεζάκι συνοδευόμενο από μία διάφανη καρέκλα, ένα ξύλινο κουτί που έκρυβε όλη την ιστορία των ηρώων, ένας καθρέφτης που η ιδιαιτερότητα του αντανακλούσε επάνω στους ήρωες· κατακερματισμένος αποτύπωνε την κομματιασμένη ψυχή όποιου τολμούσε να σταθεί μπροστά του. Οι διαφάνειες λειτουργούσαν σαν όρια σχετικά με το χώρο κάποιες φορές αλλά και κάποιες άλλες μεταξύ των ίδιων των προσώπων. Στην τελευταία σκηνή που η μικρή θέλει να φύγει μιλά με τον άνδρα σε απόσταση αναπνοής όμως η κρεμαστή διαφάνεια είναι ανάμεσα τους, το όριο της σχέσης τέθηκε ξεκάθαρα, δεν μπορεί να την επηρεάσει πια. Η σκηνή ήταν καθ’ όλη την διάρκεια του έργου σωστά κατανεμημένη παρουσιάζοντας γεγονότα σε όλο το εύρος της.


 Πιο συγκεκριμένα, οι ηθοποιοί είχαν μία χημεία εκρηκτική επάνω στη σκηνή.
Ο Δημήτρης Τζαβάρας, που έχει υποδυθεί αμέτρητους ρόλους στη σκηνή του θεάτρου Act, καταφέρνει κάθε φορά να μεταλλάσσεται και να προσδίδει αυτό το κάτι διαφορετικό σε ο,τι κάνει. Ένας ρόλος με συναισθηματικές εξάρσεις και έντονες μεταπτώσεις, αποδόθηκε από τον Δημήτρη με ισορροπία όσο αφορά τις εντάσεις και τις υφέσεις του χαρακτήρα. Ένας αλκοολικός άνδρας που το ποτό φαίνεται να του καθαρίζει το μυαλό και μόνο τότε μπορεί να δει πόσο σαθρή είναι η κατάσταση. Μία ερμηνεία που μας χάρισε πολύπλευρη εικόνα του χαρακτήρα.
Η Νεφεντίνα Μοσχόβου είναι η ήρεμη δύναμη. Ξεσπά λιγότερο από όλους κατά τη διάρκεια της παράστασης όμως το βλέμμα και η έντονη εκφραστικότητα προσώπου και σώματος δίνουν στον θεατή αυτό που χρειάζεται. Μία γυναίκα με έντονο παρελθόν παρουσιάζεται ως παρατημένη και ηττημένη από όλα αυτά που δημιούργησε. Φαίνεται σε μερικά σημεία πως ελέγχει τους άλλους δύο αλλά στην ουσία και όπως φαίνεται αργότερα στην εξέλιξη του έργου, η ίδια έχει περισσότερο ανάγκη εκείνους παρά εκείνοι αυτήν. Η Νεφεντίνα, με έντονη την εγκατάλειψη στην κίνηση της, κατάφερε να συγκινήσει το κοινό με μία εσωστρέφεια που εξωτερικευόταν εύκολα.
Η Ράνια Αθανασοπούλου, η μικρή της παρέας, είναι μία έκπληξη. Μικρή και πρωτοεμφανιζόμενη σε ένα ρόλο που δεν είναι πολύ εύκολος γιατί ενέχει πολλές παγίδες στις οποίες και δεν υπέπεσε! Ενώ υπήρχαν πολλές στιγμές που χόρευε ή έπαιζε με το σώμα της, δεν έκανε κανενός είδους ακκισμούς και δεν παρουσίασε το ρόλο στερεοτυπικά. Αισθησιακή, με ωραία κίνηση και φωνή που ίσως πρέπει να ταιριάξει ακόμα λίγο πιο πολύ με την εκφραστικότητα της κίνησης, έδωσε όλη την εξέλιξη της ηρωίδας που από κορίτσι γίνεται γυναίκα και αποφασίζει πια η ίδια για τη ζωή και το μέλλον της.

 Μία παράσταση αντιρομαντική που καταλήγει ρομαντική, με ήρωες αντιήρωες που φαινομενικά δε μοιάζει με τον δικό μας κόσμο αλλά στην ουσία οι ομοιότητες είναι πολλές. Η πραγματικότητα ενέχει κάθε στοιχείο παρακμής μέσα της και μας ρουφά αργά, ποιος έχει τη δύναμη λοιπόν να φύγει;

«Το παιδί με το ποδήλατο»
Κείμενο-Σκηνοθεσία: Ιωάννης Αναστασόπουλος
Βοηθός σκηνοθέτη: Ελένη Λαδά
Παίζουν: Δημήτρης Τζαβάρας, Νεφεντίνα Μοσχόβου, Ράνια Αθανασοπούλου Ενδυματολογική-σκηνογραφική επιμέλεια: Όλγα Μοσχόβου
Σχεδιασμός φωτισμών: Τηλέμαχος Τσαρδάκας
Σχεδιασμός αφίσας: Νεκταρία Μαλουσάρη
Κάθε Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη του Απριλίου στις 21.30
στο θέατρο “Act”
Σκάλες Γεροκωστοπούλου 65
Τηλ.: 2610272037, 6936122263
Τιμές εισιτηρίων: 10 ευρώ, 8 ευρώ (μειωμένο), 6 ευρώ (ατέλεια θεατρολόγων)

Διαβάστε περισσότερα...

Η Κατερίνα Βρανά μιλά στο Postin.gr και την Μαρία Αθανασοπούλου

Μία γυναίκα στον χώρο του stand – up, κάτι όχι και πολύ συνηθισμένο για εμάς στην Ελλάδα, πώς είναι να είσαι σε αυτό το χώρο;

Επειδή ξεκίνησα από την Αγγλία όπου είναι πολύ περισσότερες οι γυναίκες, δεν μου έκανε ποτέ τρελή εντύπωση. Εδώ στην Ελλάδα είμαστε γενικά πολύ λιγότεροι αυτοί που κάνουμε stand-up οπότε αναλογικά είμαστε και λιγότερες γυναίκες. Και αυτό που μας ενώνει όλους είναι η εμπειρία του να κάνεις stand-up ανεξαρτήτως φύλου.

  • Μένεις και εργάζεσαι στην Αγγλία, πόσο εύκολο είναι να κάνεις stand – up σε μία γλώσσα που δεν είναι η μητρική σου και να μπορέσεις να «μπεις» σε ένα χιούμορ διαφορετικής κουλτούρας;

Εδώ είναι το περίεργο: μου ήταν πολύ πιο εύκολο να το κάνω στα Αγγλικά - γιατί ξεκίνησα ενώ ζούσα ήδη εκεί καμιά δεκαριά χρόνια – και δυσκολεύτηκα πολύ περισσότερο όταν ξεκίνησα να το κάνω στα Ελληνικά. Είχα μπει πια τόσο στην Αγγλική κουλτούρα που δυσκολεύτηκα να ξαναβρώ τον ελληνικό ρυθμό ομιλίας κι έκφρασης.

  • Πόση διαφορά έχει το ελληνικό με το αγγλικό κοινό;

Η διαφορά είναι ξεκάθαρα στην οικειότητα που έχει το κάθε κοινό με το stand-up. Στην Αγγλία είναι μέρος της κουλτούρας τους, το ξέρουνε, το έχουνε στην καθημερινή τους ζωή και η τηλεόραση είναι γεμάτη από κωμικούς. Στην Ελλάδα πρέπει να τους το μαθαίνεις ενώ το κάνεις, η κάθε παράσταση είναι σαν εισαγωγή στο είδος. Οπότε στην Αγγλία μπορείς να διακωμωδήσεις το ίδιο το είδος, να κάνεις πιο “meta” κωμωδία. Εδώ αυτό δεν γίνεται γιατί, απλά, δεν γνωρίζει πολύς κόσμος τί είναι το stand-up.

  • Πώς νιώθεις όταν κάποιο από τα αστεία σου, δεν πετυχαίνει την ώρα της παράστασης; Έχει τύχει κάτι τέτοιο;

Ουουουουου!!! Στην αρχή συμβαίνει πολύ συχνά και νιώθεις ΧΑΛΙΑ! Κυριολεκτικά πεθαίνει κάτι μέσα σου. Και σιγά σιγά μαθαίνεις πρώτα πώς να το διαχειρίζεσαι καλύτερα και μετά πώς να γίνεις καλύτερη κωμικός. Τώρα πια, αν δεν πιάσει κάτι, απλώς το προσπερνάω και συνεχίζω.

  • Πόση δουλειά χρειάζεται για να φτιάξεις μία παράσταση; Πόσο καιρό μπορεί δηλαδή να δουλεύεις ένα κείμενο σου μέχρι να είναι απολύτως έτοιμο;

Για να φτιάξω μία παράσταση της μιάμισης ώρας με παίρνει ένα χρόνο, ένα χρόνο και κάτι. Και δεν σταματάω ποτέ να δουλεύω κείμενα. Όσο τα λέω, τόσο τα δουλεύω.

  • Εδώ στην Πάτρα, παρακολουθήσαμε ήδη την παράσταση σου “About sex” η οποία κυριολεκτικά έσκισε. Πώς σου φάνηκε το κοινό της Πάτρας;

Είναι υπέροχο!! Αγαπώ το κοινό της Πάτρας! Το είπα και πέρσι, είστε από τα καλύτερα κοινά!!!

  • Επιστρέφεις με την παράσταση “Feta with the Queen” την οποία το κοινό της Πάτρας θα παρακολουθήσει στα αγγλικά. Γιατί επέλεξες να την κάνεις στα αγγλικά και όχι στα ελληνικά;

Μου το πρότεινε ο Τηλέμαχος Τσαρδάκας που έχει το ACT. Μου είπε ότι έχει πολλούς φοιτητές ERASMUS και ότι υπάρχει ενδιαφέρον για κάτι τέτοιο οπότε πάμε να το κάνουμε να δούμε τί θα προκύψει. Να’μαστε λοιπόοοοον...

  • Τι ακριβώς θα δει και θα ακούσει ο κόσμος σε αυτή τη παράσταση;

Τις εμπειρίες μου ως Ελληνίδα στο εξωτερικό και τις απόψεις μου όσον αφορά τα στερεότυπα, τα κλισέ και για το αν έχω αλλάξει μετά από τόσα χρόνια έξω. Στα Αγγλικά. (Σπόϊλερ αλέρτ: ναι, έχω αλλάξει.)

  • Έχεις σκεφτεί ποτέ να επιστρέψεις μόνιμα στην Ελλάδα;

Ο στόχος μου ήταν πάντα να κάνω διεθνή καριέρα οπότε δεν θα ήθελα να γυρίσω μόνιμα, αλλά θα ήθελα πάρα πολύ να συνεχίσω να έρχομαι για παραστάσεις εδώ.

  • Τι σου λείπει πιο πολύ από την Ελλάδα; Αν και πια έρχεσαι συχνά

Τα κλασικά. Το φαΐ, ο καιρός και η πίεση στο ντους (ασ’το αυτό, πονεμένο θέμα).

  • Το χιούμορ είναι κάτι που σου είναι απαραίτητο γενικά στη καθημερινότητα σου;

Το χιούμορ είναι κάτι που είναι πάρα πολύ παρών μέσα στην καθημερινή μου ζωή και δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να λειτουργεί χωρίς αυτό. Οπότε ναι. Μου είναι απαραίτητο.

  • Τι άλλο θα ήθελες να κάνεις σε επαγγελματικό επίπεδο και δεν το έχεις κάνει ακόμα;

ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!! Θα ήθελα να κάνω και τηλεόραση, και κινηματογράφο, και να γράψω και να κάνω και θέατρο...

  • Πώς ήταν η συνεργασία σου με το θέατρο ACΤ;

Τέλεια! Είναι απίστευτα παιδιά και πέρασα τόσο ωραία μαζί τους!

  • Και τι σου άρεσε από τη Πόλη μας, όσο πρόλαβες να την δεις

Τα παλιά σπίτια προς τα πάνω, τα σκαλιά, και λατρεύω το πόσο περπατιέται το κέντρο και όλα τα μικρά καφέ και μπαράκια. Είναι πολύ ωραία πόλη.

Διαβάστε περισσότερα...

Οι τραμπουκισμοί του ΚΚΕ στη Μυτιλήνη ,στην κατάληψη προσφύγων (Βίντεο)

Tα ξημερώματα του Σαββάτου 7/11 το παλιό Εργατικό Κέντρο Λέσβου καταλήφθηκε απο πρωτοβουλία προσφύγων-ας σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο κτίριο ιδιοκτησίας του ΟΑΕΔ, χρησιμοποιείται από το ΚΚΕ για να φυλάει τις μικροφωνικές του και άλλα ευτελή πράγματα, δεν έχει καν ρεύμα και είναι σε κατάσταση εγκατάλειψης-.Αλληλέγγυος κόσμος που ενημερώθηκε από επικοινωνία με την πρωτοβουλία προσφύγων και μεταναστών για την κατάληψη, έσπευσε σε βοήθεια.

Ομάδα τεσσάρων ατόμων του ΚΚΕ με απειλητικές διαθέσεις που ειδοποιήθηκαν απο παρατρεχάμενους τους, έφτασαν λίγο αργότερα στο εργατικό κέντρο και άρχισαν να τραμπουκίζουν κόσμο. Ζήτησαν “έναν έλληνα για να συνεννοηθούν” -μιας και προφανώς στο μυαλό τους οι πρόσφυγες είναι άβουλα υποκείμενα- , και κράτησαν υβριστική στάση προς τους αλληλέγγυους αρνούμενοι να εκλάβουν την κατάληψη ως δράση των προσφύγων.

Κατά τα λεγόμενα τους, οι ίδιοι σκέφτονταν να ανοίξουν το κτίριο προς στέγαση προσφύγων. Επικαλέστηκαν την διανομή φαγητού που έκαναν στο λιμάνι και την επαφή με πρόσφυγες για να καταλήξουν στο ότι δε καταλάβαιναν “γιατί οι πρόσφυγες έπρεπε να προχωρήσουν σε κατάληψη” όταν θα “μπορούσαν να ζητήσουν να τους παραχωρηθεί ο χώρος”. Το αυτονόητο δικαίωμα του πρόσφυγα στη στέγαση και η διεκδίκηση του δηλαδή θα πρέπει να τεθεί μόνο υπό μορφή παράκλησης για να είναι αποδεκτό και μόνο κάτω από την προϋπόθεση διαχείρισης του κτιρίου από το ΚΚΕ.

Στη συνέχεια της “κουβέντας έδειξαν να υποχωρούν και ζήτησαν να εισέλθουν στο κτίριο για να πάρουν μόνο αντικείμενα αξίας (μικροφωνική και ηχεία συγκεκριμένα) ενώ παραχώρησαν τα αναλώσιμα πράγματα που βρίσκονταν στο κυλικείο για να καταναλωθούν από τους πρόσφυγες. Αφού αποχώρησαν ,μισή ώρα περίπου μετά, ήρθε ένας “μεθυσμένος” μεσήλικας ο οποίος επιτέθηκε πιάνοντας απ΄ το λαιμό έναν πρόσφυγα και φωνάζοντας του “τι ήρθατε να κάνετε εδώω, φύγετε” δέρνοντας τον, αλλά τελικά απωθήθηκε από αλληλέγγυους.(Τις επόμενες μέρες όταν ρωτήθηκαν μέλη του ΚΚΕ αν είχε σχέση μαζί τους, απάντησαν πως “όχι, δεν τον ξέρουμε”.)

Ίσως σε μια αναλαμπή καλής θέλησης πριν φύγουν, άφησαν το ίδιο βράδυ μια κούτα με κρουασάν, μόνο και μόνο για να έρθουν το επόμενο πρωί και να πάρουν ό,τι αναλώσιμο και πόσιμο υπήρχε στο χώρο, μαζί με καρέκλες, σόμπες, γκαζάκια και μάτια κουζίνας, όλα σε ένδειξη αμέριστης αλληλεγγύης.

Καθόλου τυχαία λίγο αργότερα ομάδα τεσσάρων ατόμων από το ΚΚΕ μπήκε στην κατάληψη με πρόσχημα να φτιάξουν τσάι για τους πρόσφυγες. H κορύφωση αυτών των φαινομενικά ασύνδετων και αθώων μικρών κινήσεων ολοκληρώθηκε με την εμφάνιση ομάδας αρχικά δέκα ατόμων του ΚΚΕ, εκ των οποίων αρκετοί εξοπλισμένοι με κράνη και παλούκια, ξεκαθαρίζοντας έτσι τις προθέσεις τους. Οι πρώτες τους κινήσεις ηταν να σταθούν στην πόρτα μπλοκάροντας την είσοδο στους αλληλέγγυους και σε όσους πρόσφυγες έκριναν ανεπιθύμητους. Αφού εξασφάλισαν τον έλεγχο της εισόδου, στη συνέχεια κατέβασαν το πανό της πρωτοβουλίας κατάληψης προσφύγων και μεταναστών.

Ας σημειωθεί εδώ, ότι η κατάληψη τους είχε επιτρέψει να παρευρίσκονται και να εισέρχονται στο χώρο ελεύθερα, όποτε ήθελαν. Καταχραζόμενοι αυτή την ευχέρεια που τους δόθηκε, κλείστηκαν μέσα στο κτίριο και πέταξαν έξω τρία άτομα από την πρωτοβουλία, ανάμεσα σε αυτούς και το μόνο άτομο που ήξερε ελληνικά. Κατα λέξη,και μάλλον επειδή το κόμμα του λαού αγαπάει να βλέπει παντού ιεραρχίες, ανακοίνωσαν στον ελληνόφωνο πρόσφυγα “Εσύ τέλος, τώρα αναλαμβάνουμε εμείς”. Και για να μην μείνουν μόνο στη θεωρία, επιτέθηκαν σωματικά στον ίδιο άνθρωπο, τραβώντας τον κυριολεκτικά από τα μαλλιά εκτός του χώρου. Η εμπροσθοφυλακή των κνατ, δήλωσαν στους μετανάστες και στους αλληλέγγυους την πρόθεση τους να αναλάβουν την διαχείριση του κτιρίου και να συνεχίσουν να στεγάζονται εντός πρόσφυγες , αλλά υπό τον έλεγχο τους. Εντελώς τυχαία επίσης, μέσα στις γραμμές των ΚΝΑΤ, αναγνωρίστηκε ο προαναφερόμενος μεθυσμένος “που δεν ήξεραν”.

Στη συνέχεια όμως οι υπόλοιποι/ες μετανάστες/ριες άρχισαν να εγκαταλείπουν το κτίριο, καθώς δεν ένιωθαν οι ίδιοι/ες ασφαλείς,-και όχι επειδή , όπως λένε κάποιοι παπαγάλοι, τους καλούσαν έξω οι αλληλέγγυοι-.Είναι λογικό εξάλλου να νιώθουν το περιβάλλον αφιλόξενο μετά τη βίαιη προπηλάκιση των συντρόφων τους .

Στο σημείο έσπευσαν σε σύντομο χρονικό διάστημα αλληλέγγυοι/ες από διαφορετικούς πολιτικούς χώρους για να υποστηρίξουν το εγχείρημα των προσφύγων.

Στη συνέχεια υπήρξαν εντάσεις και όχι λίγες φορές οι Κκεδες ήταν έτοιμοι να επιτεθούν στον κόσμο φορώντας κράνη και κρατώντας παλούκια. Χαρακτηριστική ήταν και η εκτόνωση της αντρίλας τους όταν Κνατ από το εσωτερικό του κτιρίου έσπασαν μια τζαμαρία προς εκφοβισμό μας. Εδω να τονιστεί και η απάντηση του αλληλέγγυου κόσμου, που πέταξε αυγά, σκουπίδια και φώναξε συνθήματα ενάντια στην ρατσιστική και μισάνθρωπη στάση του ΚΚΕ. Έπειτα απο την αποχώρηση και των τελευταίων μεταναστών/ριων και την κατεύθυνση τους σε ασφαλή σημεία για διανυκτέρευση, ο κόσμος αποχώρησε από το σημείο.

Τα μέλη του ΚΚΕ πλέον έχουν την δυνατότητα να διαχειριστούν το κτίριο και να παίξουν με τα παλούκια και τα κράνη τους

Το βίντεο δημοσιοποίησε το provo.gr

Διαβάστε περισσότερα...

Ένα πολυνομοσχέδιο που μας γεμίζει περηφάνια -Σύμφωνο συμβίωσης και για τα ομόφυλα ζευγάρια

Επέκταση του συμφώνου ελεύθερης συμβίωσης και στα ομόφυλα ζευγάρια ορίζει νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης που δημοσιεύθηκε τη Δευτέρα. Όπως ανέφερε ο υπουργός Δικαιοσύνης, Νίκος Παρασκευόπουλος, με το εν λόγω νομοσχέδιο θα επέλθουν παράλληλα αλλαγές στις εξαιρέσεις λόγω ρατσιστικών στοιχείων από τα συσσίτια, στα «βραχιολάκια» των κρατουμένων, στο νόμο περί Τύπου, κ.ά.
Το πολυνομοσχέδιο έχει αναρτηθεί για διαβούλευση για 10 μέρες και προβλέπει την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης στα ομόφυλα ζευγάρια και την άρση της διάκρισης που είχε εισαγάγει ο προηγούμενος νόμος, η οποία οδήγησε στην καταδίκη της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
Όσον αφορά τη δυνατότητα υιοθεσίας από ομόφυλα ζευγάρια, ο υπουργός Δικαιοσύνης ανέφερε ότι το ενδεχόμενο έχει τεθεί υπό συζήτηση, χωρίς ωστόσο να έχει υπάρξει κάποια απόφαση.
Ο κ. Παρασκευόπουλος αναφερόμενος στην νέα ρύθμιση για τα ομόφυλα ζευγάρια, ανέφερε ότι τα άτομα που συνάπτουν σύμφωνο συμβίωσης θα αποκτούν καθεστώς παρόμοιο με αυτό των έγγαμων και πρόσβαση σε πλήθος δικαιωμάτων, όπως είναι ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά, δικαίωμα διατροφής κ.λπ.
Επίσης, ανάφερε, ως προς το θέμα αυτό ότι με το πολυνομοσχέδιο: «Αναγνωρίζονται στα μέρη δικαιώματα τα οποία μέχρι σήμερα δεν είχαν, έτσι ώστε να διασφαλίζεται η απόλαυση της οικογενειακής ζωής, αλλά και ο σεβασμός της αρχής της ίσης μεταχείρισης ανεξαρτήτως σεξουαλικού προσανατολισμού.
Οι οικογενειακές σχέσεις «προστατεύονται, ενώ ταυτόχρονα γίνεται σεβαστή η ιδιωτική βούληση των μερών, καθώς ο νέος νόμος αντιλαμβάνεται τα δύο μέρη ως ισότιμα». Έτσι, ορισμένα κρίσιμα ζητήματα ρυθμίζονται με αναγκαστικού δικαίου διατάξεις». Για παράδειγμα, τα δύο μέρη «δεν μπορούν να παραιτηθούν από την αξίωση συμμετοχής στα αποκτήματα, αλλά έχουν δικαίωμα να διεκδικήσουν διατροφή μετά τη λύση του συμφώνου κ.λπ.».
Ταυτόχρονα τα δύο μέρη μπορούν να ρυθμίσουν τα ίδια τις περιουσιακές τους σχέσεις, σύμφωνα με τις αρχές της ισότητας και της αλληλεγγύης, διατηρώντας σε μεγαλύτερο βαθμό από το γάμο την περιουσιακή τους αυτοτέλεια, εφόσον το επιθυμούν, ακόμη και σε κληρονομικά θέματα».
Παράλληλα, ο υπουργός Δικαιοσύνης ανέφερε, ότι θα επεκταθεί το "βραχιολάκι" και σε άλλες περιπτώσεις κρατουμένων όπως είναι η φοίτηση κρατουμένων, η απόλυση αναπήρων εγκλείστων. «Έτσι, θα ενισχυθεί η δυνατότητα για την εξ αποστάσεως φοίτηση των κρατουμένων υπόδικων φοιτητών χωρίς να είναι αναγκαία η γνώμη του ανακριτή, αλλά μόνο του αρμόδιου δικαστικού συμβουλίου των φυλακών», είπε ο κ. Παρασκευόπουλος, ενώ τόνισε ότι διστάζουν οι κρατούμενοι να χρησιμοποιήσουν τα "βραχιολάκια".
Με το ίδιο πολυνομοσχέδιο επέρχεται διαβάθμιση στην πράξη της διατάραξης συγκοινωνιών, ανάλογα με τη διάρκεια ή την έκταση της προβλέποντας ακόμη και την απαλλαγή των κατηγορουμένων αν κρίνει αυτό το δικαστήριο, ενώ περιλαμβάνεται διάταξη ενίσχυσης των αγροτικών φυλακών με τρόπο ώστε «μεγαλύτερος αριθμός κρατουμένων να μπορούν να ενταχθούν και να εργαστούν εκεί».
Με άλλη διάταξη του πολυνομοσχεδίου για πρώτη φορά θεσπίζεται ιδιώνυμο πλημμέλημα για όσους διοργανώνουν συσσίτια ή αιμοδοσία αποκλείοντας συγκεκριμένες κατηγορίες ανθρώπων με ρατσιστικά κριτήρια. Ο αποκλεισμός ομάδων ή ατόμων λόγω φυλής, χρώματος, σεξουαλικού προσανατολισμού, κ.λπ., από συσσίτια ή άλλες παροχές, θα συνιστά πλέον προσβολή της τιμής του ατόμου που θίγεται και θα διώκεται σε βαθμό πλημμελήματος. Για το θέμα αυτό ο κ. Παρασκευόπυλος, ανέφερε ότι ο αποκλεισμός είναι σαν να μην είναι κάποιος άνθρωπος, δηλαδή προσβάλλεται η ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Είναι σαν να μην αναγνωρίζεται η ανθρώπινη ιδιότητα, προσέθεσε.
Ακόμη, με το πολυνομοσχέδιο θεσπίζεται Εθνικό Συμβούλιο κατά του Ρατσισμού και της Μισαλλοδοξίας, που έχει ως αντικείμενο την χάραξη πολιτικών κατά του ρατσισμού, το συντονισμό των εμπλεκομένων φορέων και υπηρεσιών για την εναρμόνιση του δικαίου με διεθνείς και ευρωπαϊκούς κανόνες και βέλτιστες πρακτικές και την ανάπτυξη πρωτοβουλιών σε όλο το φάσμα της Διοίκησης με σκοπό την αποτελεσματικότερη προστασία ατόμων και ομάδων που στοχοποιούνται λόγω φυλής, χρώματος, θρησκείας, γενεαλογικών καταβολών, εθνικής ή εθνοτικής καταγωγής, σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας φύλου ή αναπηρίας.
Παράλληλα, τροποποιείται ο νόμος περί Τύπου όπου μεταξύ άλλων καταργείται το ελάχιστο όριο αποζημίωσης για ηθική βλάβη.
Ειδικότερα, τροποποιείται ο νόμος 1178/1981 και καταργείται η υποχρεωτική ελάχιστη προβλεπόμενη χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης, ενώ παρέχονται ενδεικτικά κριτήρια για να γίνεται η σχετική επιμέτρηση ελεύθερα από το δικαστή. Επίσης διαμορφώνεται θεσμός αποκατάστασης του αδικηθέντος από το Τύπο με σχετικό επανορθωτικό δημοσίευμα. Σύμφωνα με το πολυνομοσχέδιο δίνεται συγκεκριμένη χρονική προθεσμία στα ΜΜΕ να προχωρήσουν σε επανόρθωση του θιγομένου με σχετικό δημοσίευμα. Όπως είπε ο υπουργός Δικαιοσύνης για το θεσμό της αποκατάστασης αδικηθέντος «αν περάσει άπρακτο ένα 20ημερο τότε ανοίγει ο δρόμος για το δικαστήριο».
Με άλλα λόγια, «ο αδικηθείς πριν ασκήσει αγωγή για την προσβολή που υπέστη (από δημοσίευμα του Τύπου) υποχρεούται να καλέσει με έγγραφη, εξώδικη πρόσκληση του» τους υπεύθυνους του εντύπου να αποκαταστήσούν την προσβολή του με την καταχώριση σε αυτό σύντομου επεξηγηματικού κειμένου.
Εάν παραλειφθεί η διαδικασία αυτή από το θιγόμενο από το δημοσίευμα, τότε αυτομάτως η αγωγή απορρίπτεται από τα δικαστήρια ως απαράδεκτη. Η σχετική αγωγή αποζημίωσης μπορεί να ασκηθεί μέσα σε 6 μήνες από την ημέρα παρέλευσης της 20ήμερης προθεσμίας αποκατάστασης του θιγομένου από δημοσιεύματα.

Πηγή : Η Αυγή

Διαβάστε περισσότερα...

ΔΑΠ Πάτρας κατά Πελετίδη για τον εορτασμό του Πολυτεχνείου . Εδώ γελάμε...

Ανακοίνωση με την οποία καταγγέλλουν των Δήμαρχο Κώστα Πελετίδη εξέδωσαν οι φοιτητικοί σύλλογοι της ΔΑΠ σχετικά με την υποτιθέμενη επίθεση που δέχθηκαν από τον ίδιο κατά την διάρκεια της κουβέντας που είχαν μαζί του οι φοιτητικοί σύλλογοι στο πλαίσιο του εορτασμού του Πολυτεχνείου.
Η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ως φοιτητική παράταξη έχει φυσικά κάθε δικαίωμα να παρίσταται στην εκδήλωση και να καταθέτει στεφάνι στο Παράρτημα .
Μπορεί αν θέλει να εγκαλεί τον δήμαρχο και να του προσάπτει ιδεοληπτικές συμπεριφορές.
Κοινώς η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ έχει δικαίωμα να λέει ότι πιστεύει.
Αυτό που δεν μπορεί να κάνει η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ είναι να μας οδηγήσει σε ιστορική λήθη.

Δεν πέρασε ένας χρόνος ,που η Έλλη Παπαγγελή , αυτή η λαμπρή ιστορικός και μοντέλο ,μέλος της ΟΝΝΕΔ αμφισβήτησε την ύπαρξη νεκρών στο Πολυτεχνείο .Μια άποψη μου συμμερίζονται και έχουν διατυπώσει πληθώρα στελεχών της ΟΝΝΕΔ και της Νέας Δημοκρατίας κατά το παρελθόν .
Δεν μπορούμε δε να ξεχάσουμε πως αποτελούσε πάγιο αίτημα πολλών στελεχών της ΟΝΝΕΔ η συνολική κατάργηση του εορτασμού του Πολυτεχνείου .Ο Νίκος Χατζηνικολάου ,παλαιότερα ως μέλος της ΟΝΝΕΔ είχε προτείνει την κατάργηση του εορτασμού ,βρίσκοντας προφανώς πολλά ευήκοα ώτα .
Η ΔΑΠ πρέπει να σταματήσει να ακροβατεί μεταξύ του μύθου της μη ύπαρξης νεκρών και της υποκριτικής επιθυμίας της για συμμετοχή στους εορτασμούς κάποια στιγμή.
Προσωπική μου άποψη είναι πως η ΔΑΠ δεν έχει καμμία απολύτως θέση στον εορτασμό της επετείου του Πολυτεχνείου . Ηθικά και ιστορικά δεν μπορεί να υποστηρίξει την παρουσία της εκεί.
Ας καταθέσει λοιπόν το στεφάνι της η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ της Πάτρας ,αφού τόσο το επιθυμεί ,αλλά μετά ας επιστρέψει σε δραστηριότητες που γνωρίζει καλύτερα. Παρτάκια , τραμπουκισμούς και χυδαιολογίες.
Υ.Γ. Τόσες φοιτητικές παρατάξεις ανήρτησαν την ανακοίνωση της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Πάτρας και μια δεν βρέθηκε να διορθώσει τα απίστευτα ορθογραφικά της λάθη. Την αναδημοσίευσαν όλοι με τις ίδιες ανορθογραφίες .

''Κύριε Πελετίδη το μήνυμα του Πολυτεχνείου είναι πιο επίκαιρο από ποτέ «Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία»,γιατί φαινομενικά μπορεί να στηρίζεται το πρώτο αλλά με τα λεγόμενά σας παραβιάζεται τα άλλα δυο.''
Στηρίζετε και παραβιάζετε. Θέλει ''ε'' η κατάληξη ,δεν γίνεται παθητική χρήση της λέξης.

(Η φωτογραφία είναι από εορτασμό της ΔΑΠ μετά τα εκλογικά αποτελέσματα. Ας ελπίσουμε πως στο Παράρτημα θα έρθουν χωρίς τις πλαστικές κούκλες τους)

Συντάκτης : Θάνος Ν.Νασόπουλος 

Διαβάστε περισσότερα...

Γιατί συνεχίζουν να κρίνονται κατάλληλες από το Δημόσιο ιδιωτικές εταιρίες που απέτυχαν ;

Μπορεί μια ιδιωτική εταιρία μελετών και συμβούλων που αποτυγχάνει να παρουσιάσει ένα ορθό επιστημονικό εύρημα να συνεχίζει να αναλαμβάνει δουλειές από το δημόσιο;
Η ερώτηση μου δεν έχει καμμιά απολύτως νομική νύξη. Νομικά άλλωστε οποιαδήποτε ιδιωτική εταιρία ,που πληροί τις νομικές προϋποθέσεις λειτουργίας ,μπορεί να υποβάλλει προτάσεις και προσφορές για οποιονδήποτε δημόσιο διαγωνισμό .
Το ερώτημα που τίθεται ,προσπαθεί να εστιάσει στο κατά πόσο κρίνεται κατάλληλη μια εταιρία να διεκπεραιώνει επιτυχώς το έργο που αναλαμβάνει ,από την στιγμή που κρίνεται επιστημονικά ακατάλληλη .
Στις εκλογές της 20ης Σεπτέμβρη η εταιρία δημοσκοπήσεων Data rc μέχρι και την τελευταία στιγμή πριν τις κάλπες, σε δημοσκοπική της έρευνα έδινε σαφές προβάδισμα νίκης στην Νέα Δημοκρατία με μια μονάδα διαφορά.
Το αποτέλεσμα των εκλογών ,με την νίκη του Σύριζα για 7,5 ολόκληρες μονάδες έρχεται να αναδείξει πολλά ερωτηματικά.
Δεν θέλω να πιστέψω και δε το ισχυρίζομαι πως μια μεγάλη και σοβαρή εταιρία όπως η Data Rc ,με πολυετή παρουσία στον χώρο ,προσπάθησε να χειραγωγήσει το εκλογικό σώμα παρουσιάζοντας εσκεμμένα ,''πειραγμένα'' νούμερα. Για να το ισχυριστώ θα πρέπει παράλληλα να είμαι σε θέση να το στοιχειοθετήσω και τέτοια στοιχεία δεν έχω.
Η απόκλιση 9 μονάδων ,όμως, που προέκυψε από το τελικό εκλογικό αποτέλεσμα , γεννά ξεκάθαρα ερωτηματικά για την επιστημονική κατάρτιση και καταλληλότητα της εν λόγω εταιρίας .
Εγώ προσωπικά αν ήμουν δήμαρχος ,ή περιφερειάρχης , ή κατείχα οποιονδήποτε άλλο θεσμικό ρόλο στην Τοπική Αυτοδιοίκηση ,θα απέκλεια ,την συγκεκριμένη εταιρία από κάθε, σχετικό με το αντικείμενο της, διαγωνισμό .
Οι εκλογές πέρασαν και το θέμα των δημοσκοπήσεων δυστυχώς ξεχάστηκε .Το ανασύρουμε απλά και μόνο γιατί πιστεύουμε πως πρέπει να επιστρέψει στην ατζέντα του δημόσιου διαλόγου .
Προσωπικά ,έχω μάθει ,πως στην υγιή ελεύθερη αγορά (μια ουτοπία) κυριαρχούν στον χώρο δράσης τους ,οι αποδεδειγμένα καλύτερες ,εταιρίες . Οι εταιρίες που αποδεικνύουν ,μέσα από την δουλειά τους, την επιστημονική κατάρτιση και την καταλληλότητα τους .Η Data Rc απέτυχε .Και απέτυχε γιατί στο σημαντικότερο ερευνητικό της έργο ,αυτής των δημοσκοπήσεων είχε 9 εκλογικές μονάδες απόκλιση από την εκτίμηση της.
Κι όμως αυτή η εταιρία κρίνεται ακόμα κατάλληλη να αναλαμβάνει δουλειές από το δημόσιο ,με τελευταίο παράδειγμα την ανάθεση μέσω διαγωνισμού των υπηρεσιών του τηλεφωνικού κέντρου του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου του Ρίου έναντι 60.000 ευρώ.
Τροφή για σκέψη λοιπόν το σημερινό μας δημοσίευμα. Ούτε να καταγγείλλει επιθυμεί ,ούτε να σπιλώσει .

Συντάκτης : Θάνος Ν.Νασόπουλος 

Διαβάστε περισσότερα...

''Να πας να μαγειρέψεις'' - Συνδικαλιστής του ΚΚΕ σε σεξιστικό παροξυσμό

Ο συνδικαλιστής του ΚΚΕ Τάκης Σκιαδάς , επιτέθηκε με σεξιστικούς χαρακτηρισμούς στην Ουρανία Μπίρμπα ,δημοτική σύμβουλο του Σύριζα στον Δήμο της Πάτρας.
Οι απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων ,φαίνεται πως μετά τις αντιφασιστικές πρωτοβουλίες , έχουν και αυτές ιδιοκτήτες.
Εις εξ αυτών εν προκειμένω ο Τάκης Σκιαδάς ο οποίος τραμπούκισε την κυρία Μπίρμπα και την παρότρυνε να πάει να μαγειρέψει.
Μια καταδικαστική ανακοίνωση δεν είδαμε δυστυχώς. Ούτε από το ΚΚΕ ούτε από την Δημοτική Αρχή. Την ιδιοποίηση του κινήματος εκ μέρους του ΚΚΕ την γνωρίζαμε ,τώρα το ΚΚΕ εγκαινιάζει και την φρασεολογία της ακροδεξιάς.
Πραγματικά λυπάμαι.

Συντάκτης : Θάνος Ν.Νασόπουλος 

Διαβάστε περισσότερα...

ΝΟΔΕ και ΟΝΝΕΔ Αχαΐας- Μια ιστορική αναδρομή στο φασιστικό τους παρελθόν

Η επιχειρησιακή δράση των ομάδων κρούσης της ΟΝΝΕΔ , για τους Κένταυρους και τους Rangers ο λόγος ,άφησαν ανεξίτηλο το στίγμα τους πριν 24 χρόνια στην πόλη της Πάτρας.

Ήταν τότε ,που ο Αβέρωφ, είχε αναλάβει την οργάνωση της νεολαίας της Νέας Δημοκρατίας ,συντονίζοντας εξτρεμιστικές και φασιστικές δράσεις κατά των κινημάτων και της Αριστεράς.

Στις 8 Ιανουαρίου του 1991 ,μια ομάδα τραμπούκων ,παρακλάδι των τοπικών Κενταύρων , με επικεφαλής τον δημοτικό σύμβουλο της ΝΔ στην Πάτρα ,Γιάννη Καλαμπόκα επιτίθεται με λοστό και δολοφονεί τον καθηγητή και αγωνιστή της Αριστεράς Νίκο Τεμπονέρα στο σχολικό συγκρότημα της Βουδ. Ο Νίκος Τεμπονέρας , φάρος των εκπαιδευτικών κινητοποιήσεων , θα μνημονεύεται μέχρι σήμερα ως το πρώτο καταγεγραμμένο θύμα της δεξιάς Αβερωφικής τρομοκρατίας στην Πάτρα.

Δυο χρόνια αργότερα , η τοπική ΟΝΝΕΔ ,όχι μόνο δεν έχει καταδικάσει την δολοφονία ,αλλά αντιθέτως διοργανώνει εκδήλωση για να τιμήσει τον ''αγωνιστή Γιάννη Καλαμπόκα'' με ομιλητή τον σημερινό βουλευτή της Χρυσής Αυγής Μιχάλη Αρβανίτη .

00001

Από θαύμα δεν καταγράφηκαν άλλα θύματα της φασιστικής συμμορίας της ΟΝΝΕΔ στην Πάτρα δεδομένου ότι οι ταμπουκισμοί σε σχολεία ,πανεπιστήμια και χώρους κινητοποιήσεων ήταν καθημερινοί. Επίσημα καταγεγραμμένα περιστατικά της επιχειρησιακής τους δράσης στην Πάτρα ήταν οι επιθέσεις σε εκλογικά περίπτερα της Αριστεράς στην Πλατεία Γεωργίου και η ανακατάληψη σχολείων που τελούσαν υπό κατάληψη .

Ας μιλήσουμε όμως με ονόματα. Από την δολοφονία Τεμπονέρα δυστυχώς το μοναδικό όνομα που συγκρατήσαμε ,ήταν αυτό του δολοφόνου Γιάννη Καλαμπόκα. Υπήρξαν όμως πολλοί περισσότεροι φυσικοί και ηθικοί αυτουργοί. Μέλη και στελέχη της τοπικής Νέας Δημοκρατίας και της ΟΝΝΕΔ όπου συγκάλυπταν και συντόνιζαν αυτές τις δράσεις.

Μαζί με τον Καλαμπόκα ,την στιγμή της δολοφονίας ,σύμφωνα με τις πληροφορίες από τους αυτόπτες μάρτυρες ήταν οι κύριοι Μυλωνάς ,Σπίνος ,Γραμματίκας, Μαραγκός και Γραμματικόπουλος ,όλοι τους ανεξαιρέτως μέλη της τοπικής ΟΝΝΕΔ. 

Ανάμεσα στους ηθικούς αυτουργούς της δολοφονίας Τεμπονέρα είναι και ο τότε νομάρχης Αχαΐας Ταγάρης όπου έχει δώσει το σύνθημα της ανακατάληψης των σχολείων . Καθοριστική συμβολή στις δράσεις των Κενταύρων είχε και το παρακράτος της τοπικής αστυνομίας της Πάτρας ,όπου αφενός σιγοντάρει τις φασιστικές επιθέσεις και αφετέρου προσπαθεί να συγκαλύψει με τον Ταγάρη την δολοφονία Τεμπονέρα. Ανεπιβεβαίωτες μέχρι σήμερα μαρτυρίες ,κάνουν λόγο και για ενίσχυση των τραμπουκισμών από την ίδια την τοπική αστυνομία μέσω ασφαλιτών. Φυσικά σε αυτό το σημείο να μην ξεχάσουμε να αναφερθούμε και στην προσπάθεια της τοπικής ΝΟΔΕ τότε ,μέσω του προέδρου της ,του Πατρινού δικηγόρου Παύλου Μαρινάκη , να προσφέρει άσυλο στους δολοφόνους ,που αναζητούσε η αστυνομία μετά την δολοφονία.

Ακόμα και σήμερα ,πρώην και νυν στελέχη της τοπικής ΝΟΔΕ έχουν πάρει το μέρος του Γιάννη Καλαμπόκα με τελευταίο παράδειγμα την  δημόσια υποστήριξη που του παρείχε ο πρώην βουλευτής και νυν στέλεχος της ΝΔ στην Αχαία  Νίκος Παπαδημάτος.

Καλές σχέσεις με τον Καλαμπόκα φαίνεται πως διατηρούσε και ο πρώην πρόεδρος της ΝΟΔΕ Θρασύβουλος Μαυρομμάτης ,ο οποίος φέρεται να έχει δηλώσει το εξής «ο Γιάννης ο Καλαμπόκας είναι μια αγωνιστική ΟΝΝΕΔίτικη φυσιογνωμία στο δικό μας χώρο».

Πληθώρα προκλητικών δηλώσεων υπέρ του δολοφόνου Γιάννη Καλαμπόκα έχουν κάνει και άλλα κορυφαία στελέχη της τοπικής ΝΟΔΕ ,όπως ο πρώην Αχαιός υφυπουργός Βασίλης Μπεκίρης .

Όλοι τους σήμερα ανεξαιρέτως ,όσοι βρίσκονται ακόμα εν ζωή , συγκροτούν ή στηρίζουν την ΝΟΔΕ Αχαΐας, η οποία μπορεί να μην έχει πλέον στις τάξεις της ενεργούς τραμπούκους Κένταυρους και Rangers αλλά η μνήμη της φασιστικής της δράσης παραμένει ζώσα .  

To postin έψαξε και βρήκε τα εξώφυλλα δυο ιστορικών πατρινών εφημερίδων της εποχής ,την ημέρα μετά την δολοφονία και την δίκη.

000000001

0000004

Συντάκτης : Θάνος Ν.Νασόπουλος

Διαβάστε περισσότερα...

Αφήστε την στα περίπτερα... Αξίζει τον κόπο

Ο ρόλος του δημοσιογράφου βασικά είναι ένας. Να ελέγχει και να αντιπολιτεύεται την εκάστοτε εξουσία. Πάγια θέση μου είναι ότι μια χώρα με τίμιους και ικανούς δημοσιογράφους ,που εξασκούν το επάγγελμα ως λειτούργημα , έχει μεγαλύτερο επίπεδο δημοκρατίας.
Δυστυχώς σε αυτή την χώρα ο κλάδος ακολούθησε εδώ και δεκαετίες την γενικότερη ηθική κατάπτωση όλων των θεσμών και των μηχανισμών του κράτους και μετατράπηκε από όπλο των πολιτών σε έμμισθο όργανο προπαγάνδας της εκάστοτε εξουσίας.
Το πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα της ηθικής κατάπτωσης του κλάδου έχει όνομα και επώνυμο. Θέμος Αναστασιάδης.
Ανέβασε και έριξε από υπουργούς μέχρι και κυβερνήσεις. Άλλοτε συγκάλυπτε σκάνδαλα δισεκατομμυρίων και άλλοτε τα δημοσιοποιούσε ,ανάλογα με το τι επεδίωκε κάθε φορά από το μεγάλο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με την πολιτική εξουσία. Σταθερά σιγόνταρε τον ναζισμό και την ακροδεξιά ,των οποίων ιδεολογικά είναι άξιος εκφραστής.
Τα τελευταία τρία χρόνια η εφημερίδα του και το διαδικτυακό του πόρταλ έχουν έναν αποκλειστικό ρόλο. Την προπαγάνδα κατά του Σύριζα . Ξεκίνησε προεκλογικά ,προβάλλοντας τις ακρότητες μιας ''κομμουνιστικής συμμορίας'' που θέλει να μας μετατρέψει σε σοβιετία ,συνεχίζει μετεκλογικά εφευρίσκοντας καθημερινά ''κυβερνητικά σκάνδαλα''. Τα ''κυβερνητικά σκάνδαλα'' μπαίνουν σε εισαγωγικά καθότι δεν αποτελούν πραγματικά γεγονότα αλλά αποκυήματα της φαντασίας ,μιας εμετικής αλλά καλοταϊσμένης και έμπειρης σε αυτές τις αποστολές δημοσιογραφικής ομάδας .
Δεν ξεχνάω προεκλογικά το ''μεγάλο σκάνδαλο'' με την εταιρία Φλαμπουράρη που δέκα λεπτά μετά την δημοσιοποίηση του , δημοσιοποιήθηκε και η ανακοίνωση της Νέας Δημοκρατίας ,πως η υπόθεση Φλαμπουράρη είναι η Ζίμενς του Σύριζα.
Την Ζίμενς του Σύριζα ήρθαν να συμπληρώσουν το πόθεν έσχες του Σταθάκη ,η πρόσληψη της Περιστέρας Μπαζιάνα στο πανεπιστήμιο Μακεδονίας και ένα σωρό ακόμα κυβερνητικά σκάνδαλα ,που ζημίωσαν δισεκατομμύρια τους Ελλήνες.
Καταλάβατε για τι κοροϊδία μιλάμε; Καταλάβατε ότι μιλάμε για την χειρότερη μορφή προπαγάνδας ; Σε χώρες με απόλυτη μοναρχία τα καθεστωτικά μέσα ενημέρωσης φοβούνται να κάνουν τόσο εμετικό σιγόντο στην εξουσία...
Ο Θέμος δεν έχει πρόβλημα. Φτύνει και μετά γλύφει εκεί που έφτυσε . Τώρα γλύφει όσους έφτυνε τα χρόνια του δικομματισμού .
Αλλά τον επιβεβαιώνουμε και εμείς καθημερινά. Κάθε Κυριακή αγοράζουμε την εφημερίδα του για να δούμε τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό με το κουπόνι που χαρίζει και να εκμεταλλευτούμε τις 100 ακόμα τεράστιες προσφορές που προσπαθούν να διαπραγματευτούν την αξιοπρέπεια μας. 

Κάθε ευρώ σε αυτή την εφημερίδα και κάθε κλικ σε αυτό το site ,ενισχύει οικονομικά τον Θέμο και τον Πάλλη ,δυο φοροφυγάδες και κατόχους εκατομμυρίων μαύρου χρήματος. 

Κάθε ευρώ και κάθε κλικ σε αυτό το site ενισχύει ηθικά και πολιτικά την ακροδεξιά και τον ναζισμό. 

Κάθε ευρώ και κάθε κλικ σε αυτό το site είναι ακόμα μια μαχαιριά στον Παύλο Φύσσα και την δημοκρατία μας.

Κάθε ευρώ και κάθε κλικ σε αυτό το site είναι η επιβράβευση της ιδιοτελούς και συστημικής δημοσιογραφίας ,που δημιουργείται στα καλύτερα εργαστήρια διαπλοκής και σαπίλας.

Είναι πολύ απλό να δεις την δημοσιογραφία με άλλο μάτι.Δέκα υπερπροσφορές αρκούν.
Είναι πολύ δύσκολο να αφήσεις αυτή την φυλλάδα στο ράφι της.
Αλήθεια όμως σας λέω ,το δεύτερο αξίζει τουλάχιστον τον κόπο.

Συντάκτης : Θάνος Ν.Νασόπουλος

Διαβάστε περισσότερα...

Ένα νομοσχέδιο, πολλά συμπεράσματα- Αριστερή αντιπολίτευση ,αναζητείται...

Το Σάββατο το βράδυ ψηφίστηκε επιτέλους από την Βουλή, το νομοσχέδιο για τις ραδιοτηλεοπτικές άδειες . Ένα νομοσχέδιο που έρχεται να δημιουργήσει ένα υγιές περιβάλλον στο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο αλλά και να καταργήσει ένα σκανδαλώδες προνόμιο. Αυτό του μονοπωλίου της Digea.
Αυτό το νομοσχέδιο λοιπόν , ακόμα και με τα όποια λάθη του ,σε επιμέρους διατάξεις και άρθρα, θα έπρεπε αν μη τι άλλο να βρει σύμφωνη όλη την αντιπολίτευση. Είτε είναι εντός είτε εκτός βουλής.
Δυστυχώς όμως ψηφίστηκε μόνο από τους βουλευτές της συμπολίτευσης και κάποια άρθρα από τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και του Ποταμιού. Η ΝΔ το ΚΚΕ και η Χρυσή Αυγή ψήφισαν όχι σε όλα.
Πέρα από την ψήφιση του νομοσχεδίου ,άξιες αναφοράς ,ήταν και οι καταγγελίες του υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Καμμένου ,ο οποίος κατόπιν δημοσιοποίησης στοιχείων αποκάλυψε ότι δέχεται απειλές από τον φαρμακοβιομήχανο Δημήτρη Γιαννακόπουλο ,επειδή δεν ικανοποιεί κάποιες -κάτω από το τραπέζι -επιθυμίες του. Για αυτές τις απειλές μάλιστα πήρε δημόσια θέση ,η Ραχήλ Μακρή, υποστηρίζοντας τον Γιαννακόπουλο . Ναι καλά διαβάσατε ,υποψήφια βουλευτής της Αριστεράς , πήρε δημόσια θέση για να υποστηρίξει έναν επιχειρηματία που επιθυμούσε αλισβερίσια με την πολιτική εξουσία. Μάταια περιμένω από εχθές κάποια ανακοίνωση διαφοροποίησης από την ΛΑΕ ,η οποία εδώ και πολύ καιρό έχει προσχωρήσει στην λογική της σάπιας και αστικής αντιπολίτευσης .
Να θυμίσω ,στους αναγνώστες μας ,ότι πριν από 4 μέρες η ΛΑΕ ,πήρε θέση υπέρ της ντροπιαστικής απεργίας που κήρυξε η ΕΣΗΕΑ κατά του νομοσχεδίου . Στην συγκεκριμένη απεργία η ΕΣΗΕΑ ζήταγε πολυθεσία για τους δημοσιογράφους σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, σε έναν κλάδο με 60% ανεργία. Ζήταγε επίσης να μην περάσει η διάταξη με τις ονομαστικές μετοχές, δηλαδή καθεστώς ανωνυμίας και ανομίας στα μετοχολόγια των καναλιών.
Συγχαρητήρια λοιπόν στα κόμματα της Αριστεράς , που με την ντροπιαστική τους αντιπολίτευση ,συμπορεύονται με το υπόλοιπο αστικό νεοφιλελεύθερο μπλοκ .

Συντάκτης : Θάνος Ν.Νασόπουλος 

Διαβάστε περισσότερα...
Συνδρομή σε αυτήν την τροφοδοσία RSS

Το Radical προτείνει

Επικοινωνία